Donatie aan het ziekenhuis - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu Donatie aan het ziekenhuis - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu

Donatie aan het ziekenhuis

Door: Georgette

Blijf op de hoogte en volg Georgette

17 April 2014 | Guatemala, San Gaspar Ixchil

Afgelopen vrijdag 11 april ben ik voor de laatste keer naar het Hermano Pedro Hospital in Antigua geweest om kleding, een paar sokken en schoenen te doneren voor de winkel in het ziekenhuis! Het geld gaat direct naar de behandeling en verzorging van de kinderen en volwassenen (de patiënten) van het ziekenhuis toe.
In het pakket heb ik eigen kleding, maar ook een T-shirt van mijn zus Janine en een blouse van mijn goede vriendin Irene gedaan, zodat zij ook een donatie aan dit geweldig goede ziekenhuis (obras sociales) hebben kunnen doen!

De ochtend heb ik doorgebracht op de afdeling van de geestelijk- en lichamelijk gehandicapte (wees)kinderen en op de afdeling waar 'onze eigen' kinderen met de hazelip/open gehemelte liggen (nu twee: Oliver en Steven). Zo bijzonder om een bijdrage te hebben geleverd!!
Ik voel me zeer dankbaar!!

  • 17 April 2014 - 21:11

    Janine:


    Een mooi "parting gift"!

    x j.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, San Gaspar Ixchil

Georgette

Mijn naam is nu bekend :-) en mijn motto is: 'Van reizen word je nooit armer, reizen maakt rijk.'

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 14200

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 Februari 2014 - 06 Augustus 2014

Antigua, Guatemala, Latijns-Amerika

Landen bezocht: