Voorbereiding - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Georgette Engel - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Georgette Engel - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Georgette Engel

Blijf op de hoogte en volg Georgette

27 Januari 2014 | Nederland, Amsterdam

Nog 2 weken te gaan en de voorbereidingen zijn vanaf begin dit jaar in volle gang! Alles klaarstomen om straks te vliegen op Guatemala-City (luchthaven Aurora) en aan mijn avontuur voor T.E.S.S. Unlimited te beginnen!

• 02 Februari 2014 - 20:56

Mary Engel:

Georrie ik zie dat je je terdege goed voorbereid en dat ben ik natuurlijk óók van jou gewend, géén half werk van onze Georgette!!!

Pap en Mam wensen je op voorhand al héél veel succes, vooral veel geluk en veel vreugde in de enorme uitdaging die je tegemoet gaat, en pas goed op jezelf, schat.

Gr/lfs xxx

• 03 Februari 2014 - 23:05

Janine:

Je laatste week in Nederland... SPANNEND!!

Wat leuk om ook een berichtje van PapMam hier te lezen!! Hoi PapMam!! :)

x j.

• 04 Februari 2014 - 14:17

Mary Engel:

Hoi Janine en Georgette,

Pap en Mam zijn ongelooflijk trots op hun avontuurlijke dochters. Ver weg en toch zo dichtbij!!!
    Wij houden van jullie en hebben alle vertrouwen in onze kanjers!!!