Maart! - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu Maart! - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu

Maart!

Door: Georgette

Blijf op de hoogte en volg Georgette

03 Maart 2014 | Guatemala, San Gaspar Ixchil

De nieuwe week in de nieuwe maand Maart is begonnen!
Het is hier nu hartje zomer met temperaturen van 30 graden Celsius, die alleen nog maar kunnen oplopen! Dat wordt dus veel water drinken en uitkijken met eten, vanwege de vele vliegen die gaan komen :-)!
´s Ochtends en 's avonds is het echter fris tot koel en dat blijft zo, dus je zweet niet je bed in of uit :-).

Nu zit ik in het centro educativo, omdat een afspraak in Antigua niet doorging. Ook deze week krijg ik nog Spaans van Ety. Het gaat minder snel dan verwacht. Toch leer ik elke dag bij.

Gisteren hebben opa en de middelste zoon Beto van de familie mij geholpen om het slot van mijn kamer open te breken, omdat ik zo stom was geweest om mijn sleutel op de kamer te laten liggen en vervolgens wel af te sluiten toen Giselle en ik in de buurt gingen eten.
Sheny kwam later thuis en ik vroeg of ze een reservesleutel had, maar nee dus. Gek eigenlijk, want ik ben vrijwilliger nummer 15 die bij de familie logeert en je zou verwachten, dat het al eens eerder bij iemand is gebeurd?! Nou ja, gelukkig kwam het goed, dus ik hoop ook met alles wat nog komen gaat :-)!

Veel liefs en voor iedereen een goede (werk)week! xxx



  • 03 Maart 2014 - 16:26

    Talitha:

    Maart in Zuid-Amerika, beste tijd nietwaar? Geniet ervan!

    Liefs,
    Talitha

  • 04 Maart 2014 - 02:02

    Janine:


    Hoi Sjors,

    Bij jou is het dus al hartje zomer!... :)

    Bij ons laat de zomer nog even op zich wachten. We zitten momenteel middenin the "wet season".

    Jippie! :)

    x j.

  • 09 Maart 2014 - 23:51

    Wima:

    Hoi Georie,
    J. gaat door een moeilijke tijd vanwege het vrij plotseling overlijden van haar dierbare Presley op Vrijdag 8 Maart.
    Wij genieten van je reisverslagen, but a mother does understand what a child doesn't tell. Thanks for your private E-Mail we do appreciate that personal account.
    A lot of strength, darling
    xxxPM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, San Gaspar Ixchil

Georgette

Mijn naam is nu bekend :-) en mijn motto is: 'Van reizen word je nooit armer, reizen maakt rijk.'

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 14187

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 Februari 2014 - 06 Augustus 2014

Antigua, Guatemala, Latijns-Amerika

Landen bezocht: