April! Werkdag (geen 1 april grap :-)) - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu April! Werkdag (geen 1 april grap :-)) - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu

April! Werkdag (geen 1 april grap :-))

Door: Georgette

Blijf op de hoogte en volg Georgette

02 April 2014 | Guatemala, San Gaspar Ixchil

Op maandag een vrije dag (soms ruil ik h'm om met de dinsdag)!

De rest van de week in de ochtend in principe Spaanse les, van 8.00 tot 12.00 uur, dus 4 uur lang!

's Middags werken voor Tessa, diverse werkzaamheden op het bovenkantoor in het Centro Educativo, van 14.00 tot 18.00 uur.
Vanwege de consulten met de kinderen (meestal op woensdag) die geopereerd zijn aan hun hazelip of open gehemelte, zie ik gelukkig nog diverse kindjes met hun ouders langskomen!
Ook wanneer Carmen, de logopediste er is, zie ik verschillende kindjes waar ik contact mee heb (op het terras waar ze vaak naartoe lopen vanwege een uitnodigend hek :-)), heel leuk!

Tegenwoordig ben ik een dossiervreter en 'de stickervrouw', omdat ik het (droom)centrum opleuk met allerlei stickers, zodat het minder steriel overkomt. Dus administratief en creatief werk loopt hier door elkaar & wisselt elkaar dus af :-)!

xxx

  • 02 April 2014 - 18:43

    Wima:

    Hoi Georie,

    Hoe was je weekend naar Atitlan?

    Dank voor je leuke e-mail.

    Gr/lfs en xxxPM

  • 03 April 2014 - 02:00

    Janine:


    Lekker bezig! :)

    x j.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, San Gaspar Ixchil

Georgette

Mijn naam is nu bekend :-) en mijn motto is: 'Van reizen word je nooit armer, reizen maakt rijk.'

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 14183

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 Februari 2014 - 06 Augustus 2014

Antigua, Guatemala, Latijns-Amerika

Landen bezocht: