April! Werkdag (geen 1 april grap :-)) - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu April! Werkdag (geen 1 april grap :-)) - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu

April! Werkdag (geen 1 april grap :-))

Door: Georgette

Blijf op de hoogte en volg Georgette

02 April 2014 | Guatemala, San Gaspar Ixchil

Op maandag een vrije dag (soms ruil ik h'm om met de dinsdag)!

De rest van de week in de ochtend in principe Spaanse les, van 8.00 tot 12.00 uur, dus 4 uur lang!

's Middags werken voor Tessa, diverse werkzaamheden op het bovenkantoor in het Centro Educativo, van 14.00 tot 18.00 uur.
Vanwege de consulten met de kinderen (meestal op woensdag) die geopereerd zijn aan hun hazelip of open gehemelte, zie ik gelukkig nog diverse kindjes met hun ouders langskomen!
Ook wanneer Carmen, de logopediste er is, zie ik verschillende kindjes waar ik contact mee heb (op het terras waar ze vaak naartoe lopen vanwege een uitnodigend hek :-)), heel leuk!

Tegenwoordig ben ik een dossiervreter en 'de stickervrouw', omdat ik het (droom)centrum opleuk met allerlei stickers, zodat het minder steriel overkomt. Dus administratief en creatief werk loopt hier door elkaar & wisselt elkaar dus af :-)!

xxx

• 02 April 2014 - 18:43

Wima:

Hoi Georie,

Hoe was je weekend naar Atitlan?

Dank voor je leuke e-mail.

Gr/lfs en xxxPM

• 03 April 2014 - 02:00