Terugkomst 15 april 2014 - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu Terugkomst 15 april 2014 - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu

Terugkomst 15 april 2014

Door: Georgette

Blijf op de hoogte en volg Georgette

08 April 2014 | Guatemala, San Gaspar Ixchil

Lieve allemaal, Zoals ik al eerder aangekondigd heb kom ik eerder terug, en dit zal zijn op di. 15 april a.s.! Ik vertrek uit Guatemala-City op ma. 14 april a.s.!
Het voelt voor mij niet goed. Ik wil niet weg! Ik wil (nog) niet naar huis, niet nu al, maar ja...het alternatieve/vervangende werk zit er zo´n beetje op!
Tja, als je je instelt op 6 maanden of zelfs meer, is dit toch een tegenvaller merk ik, maar dat komt vooral omdat ik het zo naar mijn zin heb! Backpacken gaat echter niet, want ik heb twee vette koffers :-)!

Ik zal Semana Santa missen, maar ik heb gelukkig al veel processies en alfombra´s gezien!
I love Guate!!!

  • 09 April 2014 - 08:20

    Janine:


    Hoi Sjors,

    Weer een ervaring rijker moet je maar denken, want jij hebt dit avontuur wel zomaar even aangedurfd, terwijl je een aantal weken geleden nog geen woord Spaans sprak.

    De taal is uiteindelijk het struikelblok geworden en dat is jammer, maar het is toch een groots avontuur geweest.

    En nu weer naar AMSTERDAM, AMSTERDAAAAAM, DE STAD WAAR ALLES KAAAAAAN!"

    x j.

  • 09 April 2014 - 09:16

    Syl:

    Lieve George,
    Je leeft je droom en haalt het maximale eruit. Daar kunnen een hoop mensen nog wat van leren. En die tegenzin om terug te komen is heeeel begrijpelijk ;-) . Je moet maar zo denken: ook als je langer was gebleven, had je nog veel meer willen zien en doen voor je naar huis komt. Des te meer reden om nog eens terug te gaan naar Guate!
    Waarschijnlijk wil je er nu nog niet aan denken, maar ik kan niet wachten om je weer te zien en al je bijzondere verhalen te horen en je prachtige foto's te bekijken. Geniet nog maar lekker, en zoals je laatst op het strand hoorde: breathe en relax...
    Beso, syl

  • 09 April 2014 - 17:52

    Kim:

    Hoi Georgette,

    Wat jammer dat je niet zo lang kunt blijven als je gewild had, hopelijk komt er snel weer een kans om naar Guate te gaan en de dingen te doen die er nu niet van gekomen zijn! Kun je wel weer met ons mee komen zingen.

    Liefs,
    Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, San Gaspar Ixchil

Georgette

Mijn naam is nu bekend :-) en mijn motto is: 'Van reizen word je nooit armer, reizen maakt rijk.'

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 14177

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 Februari 2014 - 06 Augustus 2014

Antigua, Guatemala, Latijns-Amerika

Landen bezocht: