The Boss is jarig :-) - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu The Boss is jarig :-) - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu

The Boss is jarig :-)

Door: Georgette

Blijf op de hoogte en volg Georgette

10 April 2014 | Guatemala, San Gaspar Ixchil

Vandaag woensdag 9 april heeft Tessa haar 31-jarige verjaardag gevierd! Het was een feestelijke dag voor deze Ram :-)! Veel oranje ballonnen, eten en cadeaus! Ook ik heb Tessa persoonlijk wat gegeven, nl. een grote kaars van Virgin Guadelupe voor (verder) geluk en succes!!!
Feliz cumpleanos, Tessa!!!!!!

Dat je je mooie werk in Guate nog vele jaren mag voortzetten! Ik voel me vereerd dat ik het mee heb kunnen en mogen maken!!!

xxx

  • 10 April 2014 - 16:24

    Pat:

    Lieve Sjors,
    Soms lopen dingen niet zoals je ze gepland hebt. En jouw reis loopt ook anders dan je in 1e instantie voorzien had. Maar ik heb het gevoel dat deze ervaring je wel veel gebracht heeft. En wie weet komt er in de toekomst een vervolg? Ik bewonder je enorm voor de moed die je hebt gehad om dit avontuur aan te gaan.
    Voor straks een goede terug reis. Liefs, Pat.

  • 10 April 2014 - 20:17

    Georgette:

    Lieve allemaal,

    Dank voor jullie lieve woorden en bemoedigingen voor de terugreis straks (tot nog toe) :-)!
    Inderdaad heb ik hier wel dubbel de tijd van mijn leven geleefd, het voelt als veel meer dan de kalender aangeeft :-)!!!! Dikke kus, Sjors X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, San Gaspar Ixchil

Georgette

Mijn naam is nu bekend :-) en mijn motto is: 'Van reizen word je nooit armer, reizen maakt rijk.'

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 14191

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 Februari 2014 - 06 Augustus 2014

Antigua, Guatemala, Latijns-Amerika

Landen bezocht: