Mijn Lied - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu Mijn Lied - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu

Mijn Lied

Door: Georgette

Blijf op de hoogte en volg Georgette

18 April 2014 | Guatemala, San Gaspar Ixchil

Mijn blog voor dit avontuur/deze reis wil ik eindigen, met een lied die ik aangereikt kreeg van een oudere vrijwilliger genaamd Bill Humphries.
Hij vond een nummer van Enya bij mij passen en dat zei hij puur op gevoel. Het heet 'How can i keep from singing' en de eerste twee regels wist hij uit zijn hoofd aan mij te geven:

"My life goes on, in endless song,
above earth's lamentations (problems)"

Het is een prachtige ballad van de Ierse zangeres Enya, ik kende het nog niet. Bill is zelf ook Iers, maar woont in Canada. Ik kwam hem in het ziekenhuis bij de kinderen tegen. Een begeesterde, vriendelijke man.
Dank Bill voor deze song!

  • 18 April 2014 - 13:11

    Pat:

    Ik heb de song even opgezocht op YouTube. Ik kende het ook nog niet maar het is echt prachtig! Wat een cadeau om dit van iemand aangereikt te krijgen. Voor mij het bewijs dat niet alles te koop is. Xxxx.

  • 18 April 2014 - 13:42

    Talitha:

    Lieve Georgette,

    Het was erg boeiend om jouw avonturen te volgen. Dank voor je mooie verhalen. Heel toepasselijk hoe jij als muzikant deze blog en jouw reis afsluit. We hebben er van genoten!

    Liefs,
    Talitha

  • 18 April 2014 - 19:23

    Janine:


    Wat een mooi & passend einde!

    x j.

  • 05 Juni 2014 - 09:47

    Uli Lerche:

    !Hola Georgette!

    Wat een mooi liedje!!

    Sorry dat ik niet eerder reageerde... heb wel je blogs gevolgd. !Muchas gracias por tu información tan interesante! :-)

    Ik hoop dat je van je avontuur hebt genoten en veel geweldige herinneringen hebt!!!

    Un abrazo muy fuerte,
    Uli

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, San Gaspar Ixchil

Georgette

Mijn naam is nu bekend :-) en mijn motto is: 'Van reizen word je nooit armer, reizen maakt rijk.'

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 14201

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 Februari 2014 - 06 Augustus 2014

Antigua, Guatemala, Latijns-Amerika

Landen bezocht: