Halverwege 2e week! - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu Halverwege 2e week! - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu

Halverwege 2e week!

Door: Georgette

Blijf op de hoogte en volg Georgette

19 Februari 2014 | Guatemala, San Gaspar Ixchil

Ongelofelijk dat ik hier pas 1,5 week ben, het voelt al veel langer, maar dat komt misschien, omdat elke dag weer iets nieuws brengt en op een prettige manier intensief is! Ook aan de vele geluiden en de drukte overal ben ik aardig gewend geraakt, daardoor slaap ik bijvoorbeeld deze week veel beter :-)!

Ik vind het ook zo fijn dat ik het goed met mijn gastfamilie kan vinden, want met allemaal heb ik veel schik en ze zijn heel lief! Ze zijn bijvoorbeeld heel behulpzaam bij het leren van mijn Spaans en het zoeken naar Spaanse woorden! Ook kan Shenny zo lekker koken, dat ik van ieder moment dat we aan tafel zitten geniet, ondanks dat alles misschien niet altijd even fris is met twee katten, twee (eigenlijk drie) honden en een parkiet in huis of op het balkon :-)! Bovendien slingert er overal wel iets rond, waarbij ik wel eens denk hoe ze toch alles weer terugvinden, want bijna niets lijkt een vaste plek te hebben!

Opa en oma (ouders vader Ricardo) wonen naast de deur en ook daar heb ik een leuk contact mee, want gisteren zei opa, toen Giselle (nieuwe vrijwilliger, superleuke meid, vandaag 43 jaar geworden) en ik de stad ingingen: Doei, Georgina :-)!!

Zo, nu ga ik maar eens naar huis, 3 straten verderop, om te gaan lunchen en vanmiddag mijn Spaanse huiswerk van 'maestra' Carolina te maken!
Zij is een pittige docente, morgen jarig, dan word ze 37 jaar!
Deze week vieren we dus 2 verjaardagen, dus dubbel feest, wat de Guatemalteken graag vieren met een grote BBQ, ik ben benieuwd!!

Tot snel, lieve allemaal, en bedankt voor jullie toffe reacties, want die zijn voor mij heel leuk om te lezen! xxx


  • 20 Februari 2014 - 01:50

    Janine:

    Hoi Sjors,

    Blij te horen dat je in het ritme begint te komen!

    Enjoy the BBQ! :)

    x j.

  • 20 Februari 2014 - 15:43

    Wima:

    Hoi Georrie,

    De aanloop naar het echte werk wordt goed voorbereid en aanpassing schijnt weinig problemen op te leveren, hou het vast en vergeet niet te genieten van alles om je heen, en ben voorzichtig met BBQ!!!

    xxxPM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, San Gaspar Ixchil

Georgette

Mijn naam is nu bekend :-) en mijn motto is: 'Van reizen word je nooit armer, reizen maakt rijk.'

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 14222

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 Februari 2014 - 06 Augustus 2014

Antigua, Guatemala, Latijns-Amerika

Landen bezocht: