Bam: ziek geweest :-) - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu Bam: ziek geweest :-) - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu

Bam: ziek geweest :-)

Door: Georgette

Blijf op de hoogte en volg Georgette

28 Februari 2014 | Guatemala, San Gaspar Ixchil

Ja hoor, na precies 2 weken van zondag op maandag volop aan de diarree en bakken vol gekotst. Dit gebeurt iedereen en vader Ricardo was al verbaasd dat Giselle en ik nergens last van hadden, want bij de meeste vrijwilligers is het na 2 dagen al bal! Bij mij is het w.s. gekomen door eten wat ik op de markt heb gekocht (dacht me geen buil te vallen aan o.a. kokoskoekjes :-)). Moeder Shenny ging de volgende ochtend gelijk kamille-thee voor me maken en lichte kost zoals soep en dat pakte goed uit (wel de hele dag op bed gebleven), dus lieve familie en vrienden, als het goed is heb ik hierbij mijn vuurdoop gehad :-)!!!

Momenteel heb ik weer praatjes voor minstens 12 kinderen, vandaag in de kookles met meester Jaïro :-), ook om (nog) beter te worden in mijn Spaans!

Oh ja, Ireen, ik zit idd niet direct in Antigua zelf, maar in het dorp San Gaspar Vivar, er vlak naast tussen 2 vulkanen in, zo mooi! xxx

  • 28 Februari 2014 - 05:20

    Janine:

    Hoi Sjors,

    Blij dat je je weer beter voelt!

    x j.

  • 28 Februari 2014 - 11:04

    Pat:

    Gelukkig Sjors, dat je je nu weer beter voelt. En het moet een prettig gevoel geven dat de familie je goed verzorgd en in de gaten houdt (ook voor ons thuisblijvers is dat een gerust idee). Hopelijk heb je nu voldoende weerstand opgebouwd om de rest van je verblijf lekker te knallen.
    Liefs, Pat.

  • 02 Maart 2014 - 08:46

    Chris:

    Ha Sjors,
    Leuk om te lezen hoe het je vergaat - het lijkt erop dat je je vuurdoop op meerdere vlakken achter de rug hebt

  • 02 Maart 2014 - 08:52

    Chris:

    ... Gelukkig maar!
    Vrijdag draaide op mijn kikkereilandje 'Hoe duur was de suiker?' Waar we eigenlijk samen naartoe zouden gaan. Mooi en indrukwekkend, ik was ontroerd voor twee.
    Ik hoop dat je blijft genieten van de mensen, je werk, het eten en nog veel meer!
    Groetjes, Chris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, San Gaspar Ixchil

Georgette

Mijn naam is nu bekend :-) en mijn motto is: 'Van reizen word je nooit armer, reizen maakt rijk.'

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 14220

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 Februari 2014 - 06 Augustus 2014

Antigua, Guatemala, Latijns-Amerika

Landen bezocht: