Eco-vaartocht Monterrico - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu Eco-vaartocht Monterrico - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu

Eco-vaartocht Monterrico

Door: Georgette

Blijf op de hoogte en volg Georgette

08 April 2014 | Guatemala, San Gaspar Ixchil

Behalve beachpret met (b)ruisende zee en hangmat en al :-), heb ik ook een prachtige eco-vaartocht door een natuurgebied gemaakt, met een Guatemalteekse familie! Puur toeval, maar dat maakte deze tocht zeer speciaal voor mij! Daarnaast ben ik in het schildpadden-reservaat geweest (dit kent een behoudprogramma/project voor schildpad-jongen), waar behalve schildpadden, ook leguanen, kaaimannen en hagedissen te bewonderen waren, puur natuur, lovely! En dat laatste heb ik geweten, want ik ben lijfelijk belaagd door muggen en zit onder de muggenbulten! Echter, dit mocht de pret niet drukken, want het blijft Monter & Rico :-)!!!

xxx

  • 09 April 2014 - 08:22

    Janine:


    Lijkt me geweldig, dat schildpadden-reservaat!!

    x j.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, San Gaspar Ixchil

Georgette

Mijn naam is nu bekend :-) en mijn motto is: 'Van reizen word je nooit armer, reizen maakt rijk.'

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 14214

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 Februari 2014 - 06 Augustus 2014

Antigua, Guatemala, Latijns-Amerika

Landen bezocht: