Panajachel via Chichicastenango - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu Panajachel via Chichicastenango - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu

Panajachel via Chichicastenango

Door: Georgette

Blijf op de hoogte en volg Georgette

02 April 2014 | Guatemala, San Gaspar Ixchil

Het afgelopen weekend met veel plezier gelogeerd in Panajachel voor het Lago Atitlan! Wat een heerlijke plaats zo aan het water! Ondanks alle geuren & kleuren, was blauw hier toch wel de hoofdkleur :-)!
Ik heb er ook een vriendinnetje bij: boxer Mia, de hond van de eigenaar van het hotel Fonda del Sol :-)!

De boottour was fenomenaal met een leuke, spontane groep en idem gids :-)! Er zijn zelfs 8 vulkanen i.p.v. 7, maar de 3 grootste zie je! Indrukwekkend!

Ook drie dorpen (pueblos) bezocht, ieder met hun eigen Maya´s 'klederdracht', goed terug te zien op schilderijen in de vele art-galleries!! In San Pedro de lekkerste koffie gedronken van de beste koffieboon: arabica! Mmmmmm....!!

xxx

• 03 April 2014 - 01:58