Bibliotheek La Iglesia de San Francisco - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu Bibliotheek La Iglesia de San Francisco - Reisverslag uit San Gaspar Ixchil, Guatemala van Georgette Engel - WaarBenJij.nu

Bibliotheek La Iglesia de San Francisco

Door: Georgette

Blijf op de hoogte en volg Georgette

03 April 2014 | Guatemala, San Gaspar Ixchil

Vanochtend naar de indrukwekkende bibliotheek van La Iglesia de San Francisco geweest, omdat dat gisteren niet lukte. Bij toeval blijk ik geluk te hebben, want deze Franciscaner bibliotheek is ook alleen maar open op do. en za., plus dat ik niet opnieuw de toegangsprijs hoefde te betalen (wat ik er wel voor over had)!
Ik heb zulke oude boeken gezien, ongelofelijk en ik mocht er toch foto's van nemen! Zo heb ik een papieren document door het glas van de vitrine kunnen fotograferen uit 1515 en een Guatemalteekse bijbel uit 1598!
Er blijken in Antigua 3 grote bibliotheken te zijn en sis, ik weet nog niet welke degene is waar jij het over hebt :-)!

Na de bibliotheek heb ik bij de Nederlandse Eerd in zijn shoarma-/falafelzaak koffie gedronken en heb ik door een lommerrijk park gelopen met voetballende kinderen, heel relaxed en leuk :-)!

xxx

  • 03 April 2014 - 23:24

    Janine:


    Zo raak je nog eens heel belezen! :)

    x j.

  • 04 April 2014 - 19:26

    Wima:

    Vreemd genoeg is onze reactie spoorloos verdwenen!!! maar het is een leuk verslag.
    GR/PM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, San Gaspar Ixchil

Georgette

Mijn naam is nu bekend :-) en mijn motto is: 'Van reizen word je nooit armer, reizen maakt rijk.'

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 14203

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 Februari 2014 - 06 Augustus 2014

Antigua, Guatemala, Latijns-Amerika

Landen bezocht: