Spreuk voor op reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Georgette Engel - WaarBenJij.nu Spreuk voor op reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Georgette Engel - WaarBenJij.nu

Spreuk voor op reis

Door: Georgette Engel

Blijf op de hoogte en volg Georgette

06 Februari 2014 | Nederland, Amsterdam

Vandaag een zeer toepasselijke 'Dagelijkse Gedachte' gelezen, die ik van toepassing vind op mijn reis en misschien ook voor mijn lezers/volgers een inspiratie kan zijn :+): "Wanneer vertrouwde zekerheden wegvallen, weet dan dat je op de goede weg bent." (Dick Nijssen)

  • 06 Februari 2014 - 13:57

    Jeannette Buhling:

    Hi Georgette, Je naam zegt het al "engel" toch? zo heet je niet voor niets. Jij wordt geroepen om daar te gaan helpen ... en met die "zekerheden" van jou en van iedereen daar valt alleen maar te zeggen denk ik, dat "bij jezelf blijven en je hart volgen" de enige zekerheden zijn in dit leven voor iedereen.
    Jij bent op dé goede weg zeker weten! Hartelijke groet, Jeannette

  • 06 Februari 2014 - 14:02

    Georgette Engel:

    Dank je wel, Jeannette voor je mooie en lieve woorden! Jij bent ook een bijzonder mens en dat terwijl ik je nog maar kort ken :-)! Saludos!

  • 06 Februari 2014 - 23:20

    Janine:


    Prachtig! Thanks for sharing!

    x j.

Tags: spreuk, uitspraak

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Georgette

Mijn naam is nu bekend :-) en mijn motto is: 'Van reizen word je nooit armer, reizen maakt rijk.'

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1361
Totaal aantal bezoekers 14264

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 Februari 2014 - 06 Augustus 2014

Antigua, Guatemala, Latijns-Amerika

Landen bezocht: