Laatste weekend in Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Georgette Engel - WaarBenJij.nu Laatste weekend in Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Georgette Engel - WaarBenJij.nu

Laatste weekend in Amsterdam

Door: Georgette Engel

Blijf op de hoogte en volg Georgette

08 Februari 2014 | Nederland, Amsterdam

Ja, en dan is het heerlijke weekendje weer begonnen, mijn laatste weekend in Amsterdam, in mijn eigen kikkerlandje Nederland :-)!
Vandaag nog even heel 'gewoon' naar de kapper en de laatste dingen regelen, want de koffers zijn bijna helemaal ingepakt!

  • 09 Februari 2014 - 07:07

    Janine:

    Nog 1 dagje en dan gaat het avontuur beginnen!

    Lieve zus, ik wens je een goede reis toe en kijk uit naar je blog updates!

    Heel veel liefs,

    x J.

  • 09 Februari 2014 - 13:50

    Georgette :

    Sí sis, dank je wel en ik ga mijn best doen!! xxx

  • 09 Februari 2014 - 16:14

    Richard:

    Hi stoere Sjors! :-)

    Te gek dat je dit avontuur aangaat! Ik wens jou heel veel plezier en take care okay?

    I'll follow you!

    Groeten,
    Richard

  • 09 Februari 2014 - 17:11

    Georgette:

    Thanks, R. en ik zal proberen geen gekke (lees: domme) dingen te doen :-)!

  • 10 Februari 2014 - 10:49

    Pat:

    Lieve Sjors, heel veel succes! Maak er wat moois van! Kus.

  • 12 Februari 2014 - 14:03

    Joleen:

    Hi Georgette,
    Jammer dat ik je bij Deliverance niet meer gezien heb. Ik ben geveld door een dubbele longontsteking dus helaas een tijdje uit de running. Ik had je beloofd nog iets te laten weten over een mooi boek dat ik lang geleden heb gelezen toen ik in Guatemala op reis was.
    Het boek gaat over Rigoberta Menchu, een mensenrechtenactiviste uit Quatemala. Als Maya vocht zij voor de rechten van de inheemse bevolking. Hiervoor kreeg zij o.a. de Nobelprijs voor de vrede in 1992. Er is een prachtige biografie van haar, het boek heet Yo, Rigoberta Menchu. Vertaald in Engels en ook in het Nederlands. Misschien ben je nog in NL en kan je het ergens op de kop tikken. Heel mooi om te lezen als je daar bent.
    Ik kan het boek niet meer vinden hier. Via Bol.com kan ik het wel bestellen en naar je toesturen als je dat fijn vindt.

    Ik wens je een hele goede reis en een prachtige tijd daar!

    Geniet ervan en tot in het najaar weer bij Deliverance.

    Ciao, Joleen

  • 13 Februari 2014 - 07:36

    Janine:

    Hoi Sjors,

    Ik heb je laatste 2 kaartjes ontvangen! Op tijd voor Valentijnsdag dus! :)

    Dat je daar nog tijd voor hebt gehad, zo op je valreep voor je vertrek!... Lief hoor!

    Het Valentijnskaartje is lief en het kaartje met de veer is mooi.

    Dank je wel!

    Veel plezier!

    x j.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Georgette

Mijn naam is nu bekend :-) en mijn motto is: 'Van reizen word je nooit armer, reizen maakt rijk.'

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 14221

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 Februari 2014 - 06 Augustus 2014

Antigua, Guatemala, Latijns-Amerika

Landen bezocht: